פקקי התנועה בבני ברק • הח"כים יסיירו במקום

לא יתכן שבגלל ויכוח מקצועי בין גורמי השלטון, 180 אלף תושבים יסבלו 24 שעות ביממה ומאות אלפי חרדים הבאים ויוצאים את בני ברק יחד אתם
איתי גדסי 1 Comment on פקקי התנועה בבני ברק • הח"כים יסיירו במקום

בעקבות דרישת יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר • יתקיים מחר בבוקר סיור מקצועי של נציגי המשטרה, משרד התחבורה והעיריה למצוא דרך לפתיחת יציאה נוספת מבני ברק כדי להקל על תושבי העיר מפני הפקקים

עומס תנועה | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
לא יתכן שבגלל ויכוח מקצועי בין גורמי השלטון, 180 אלף תושבים יסבלו 24 שעות ביממה ומאות אלפי חרדים הבאים ויוצאים את בני ברק יחד אתם
13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ ישראל אייכלר, התכנסה היום (שני) לישיבת מעקב בנושא פתיחת רח' אברהם בן דוד ליציאה מבני ברק. לפני כחודש הושגו הסכמות לפתיחת היציאה והקמת צוות משותף ולא קוימו. רחוב  בן דוד לא נפתח והפקק בצומת "קוקה קולה" נמשך. הפעם יש תקוה שייפתח הצומת לתקופת החגים, עד שיוסדרו הסדרי התנועה הקבועים.

אייכלר אמר בוועדה כי "פתיחת הרחוב ישחרר את המצור מעל העיר בני ברק ויפתח את הפקקים ביציאה מהעיר. במקום להזדחל בצומת קוקה קולה, יהיה ליוצאים ציר נוסף לזרום החוצה. לא יתכן שבגלל ויכוח מקצועי בין גורמי השלטון, 180 אלף תושבים יסבלו 24 שעות ביממה ומאות אלפי חרדים הבאים ויוצאים את בני ברק יחד אתם. אין ספק שצריך להוסיף נתיב נוסף ולהתקין הסדרים נוספים. אבל כל זמן שהצומת לא ייפתח, שום דבר לא ייעשה. יש לפתוח את הצומת, לפחות עד אחרי החגים ולאחר מכן לקבוע הסדרים קבועים".

נחלה שאקר, מהנדס תנועה ראשי בחברת נתיבי ישראל אמר כי קיימים בבני ברק שני צמתים. הוספת כיוון נוסף לרמזור, זקוק לשניות נוספות. יכול להיות שזה יטיב עם תושבי בני ברק אבל זה פוגע בקיבולת של הרמזור. אולי זה יפגע במשתמשים אחרים במחלף היציאה לכביש 4. יש הסכמה להפוך את הכביש לדו סטרי אבל בתמורה צריך לפצות את הציבור ולהוסיף עוד נתיב.

סנ"צ ג'יהאד סעיד, קצין אגף התנועה במחוז תל אביב תמך בפתיחת הצומת, כדי לשחרר את התנועה במקום. הקיבולת באזור היא בעייתית. צריך לרכז נתונים על כלי הרכב העוברים שם ביממה. אנחנו במשטרה ממליצים להרחיב את התשתיות שם. צריך לשבת יחד ולהחליט איך עושים את זה במידי. אסור לנו לתת לאנשים לסבול בפקקים. יש נחיצות לפתיחת עוד יציאה מן העיר, בפרט לאחר הקשיים שנוצרו ברחוב ז'בוטינסקי. אני מציע לקיים כבר מחר סיור שטח עם הגורמים.

גבי נבון, מנהל תחום תכנון תח"צ אמר כי יש פה שני צירים מקבילים שהם סתומים. אנחנו רוצים לעזור לעיריית בני ברק אבל צריך להעדיף את התחבורה הציבורית.

אייכלר סיכם כי עד שיהיה נתיב חדש ויעשו את כל הבדיקות, יש לפתוח את הציר. המשטרה פועלת כך בצירי הבניה של הרכבת הקלה, כך תוכל להעמיד שוטרי תנועה שיזרימו את התנועה החוצה. אפשר לנסות זאת עד אחרי החגים ובניית נתיב נוסף. העירייה מוכנה אפילו לממן את זה. ברגע שצוואר הבקבוק ייפתח יצטרכו למצוא פתרון לשאר הבעיות, אחרת אף פעם זה לא ייפתר ובני תישאר מגרש חניה אחד גדול.

במהלך השיבה נקבע כבר למחר סיור בשטח עם כל הגורמים המקצועיים שיביא לקידום פתיחת היציאה כדרישת תושבי בני ברק והסביבה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    עיר צפופה ונהיית בלתי נסבלת כאשר יציאה מהעיר לוקח שעה וכניסה כנ"ל ריבוי הדיירים והתושבים בעליה מתמדת,בנוסף כל דירה גדולה מביאה עוד יחידות דיור מהש מוסיף על כמות התושבים,וכל זה לא מסתדר אם העניין שהדירות רק עולות כל הזמן כאשר דירה היום כשני מליון.בקיצור מוזר מאוד מה שקורה בעיר הזאת.